Czym są kioski informacyjne dla różnych firm?

Restauracje szybkiej obsługi (QSR)

Chociaż wiele  restauracji szybkiej obsługi  jest dobrze znanych, wyświetlacze infomaty mogą pełnić istotną rolę, zachęcając przechodniów do przechodzenia lub przejeżdżania obok Twojej lokalizacji. Przyjrzyjmy się kilku powodom, dla których kioski informacyjne są świetnym rozwiązaniem dla QSR.

1. Elastyczna opcja na każdą okoliczność

Nowi klienci, którzy nie znają Twojej lokalizacji, mogą zdecydować się na wizytę w oparciu o to, co zobaczą na wyświetlaczu na zewnątrz. Obecni klienci mogą również zdecydować się na odwiedzenie Twojej lokalizacji pod wpływem impulsu z powodu Twoich reklam informacyjnych, jeśli zobaczą coś, o czym nie wiedzieli, że oferujesz.

 

Wszelkie kioski zewnętrzne muszą być odporne na ekstremalne warunki pogodowe. Wybór wyświetlacza ze względu na jego wytrzymałą konstrukcję pomoże upewnić się, że spełnia on potrzeby Twojej restauracji. Dzięki wyświetlaczom, które są mocne w deszczową lub śnieżną pogodę, liczba klientów wzrośnie, ponieważ utrzymasz doskonałą jakość usług w ruchu bez względu na warunki pogodowe.

 

2. Pasuje do każdego ustawienia QSR

Jedną z zalet korzystania z cyfrowego menu jest to, że produkty te można łatwo wkomponować w projekt budynku. Jeśli na przykład Twoja lokalizacja QSR ma unikalny motyw, upewnij się, że Twoje menu pasuje do funkcji budynku. W końcu Twoi klienci będą spędzać czas przeglądając menu, a Ty chcesz, aby mogli skupić się na tym, co będą kupować.

Niezależnie od stylu lub lokalizacji w której znajduje się twój totem reklamowy, Twoje treści mogą odgrywać rolę w tym, ile uwagi przyciąga Twoja restauracja.

3. Skuteczne wyświetlanie wyświetlaczy

Zaletą ekranu dotykowego kiosku cyfrowego jest możliwość samodzielnego składania zamówień, w tym składania zamówień przy stole. Mimo że wszyscy klienci mogą nie być otwarci na korzystanie z takich funkcji, wielu chętnie z nich skorzysta dla własnej wygody. Twoi pracownicy będą mogli skupić się na zadaniach wykraczających poza obsługę zamówień, dzięki czemu wszystko będzie działać sprawniej.

 

Infokioski są łatwe w użyciu w różnych miejscach i umożliwia dodawanie treści poza opcjami zamawiania. Co więcej, kioski mogą wyświetlać reklamę lub pokazywać, które numery zamówień są gotowe do odbioru. Korzystanie z aplikacji i innych treści na tych wyświetlaczach może stanowić doskonałą okazję do umieszczenia informacji o marce.

4. Pomocne narzędzie dla pracowników i dostawców

Pracownicy i dostawcy zewnętrzni, tacy jak dostawcy i personel promocyjny, mogą korzystać z informacji dostarczanych przez te wyświetlacze. Ekran wyświetlacza może być idealnym miejscem do wyświetlania istotnych informacji, których potrzebuje każdy, kto pracuje w Twojej lokalizacji.

Sprzedawcy, którzy są nowi w Twojej lokalizacji, mogą skorzystać z informacji o zarządzaniu i układzie restauracji na wyświetlaczu. Nowi pracownicy i dostawcy będą mogli łatwo odnieść się do informacji, gdy będą mieli pytania, bez konieczności czekania na odpowiedź.

5. Dbanie o higienę

Kiedy pandemia COVID-19 stała się problemem, branża restauracyjna musiała wprowadzić zmiany. Musieli dostosować się do wielu ograniczeń, od ograniczonej zdolności produkcyjnej po przejście na poleganie na zamówieniach na wynos. Innym problemem w wielu placówkach QSR jest dostęp do papierowych menu i podobnych materiałów marketingowych. Obawą wielu kierowników usług gastronomicznych jest to, czy fizyczne menu i materiały mogą rozprzestrzeniać chorobę. Zwłaszcza jeśli klienci zostawiają je na stołach wraz ze zużytymi naczyniami, serwetkami i podobnymi przedmiotami.

Opcja wyświetlacza informacyjnego może zmniejszyć zapotrzebowanie na papierowe menu i inne elementy, które są często wyrzucane. Jedną z zalet ekranu wyświetlacza jest to, że filmy i treści animowane mogą pomóc w zwróceniu uwagi na reklamowane produkty. Twoi klienci będą mogli zobaczyć, co masz do zaoferowania, bez konieczności korzystania z menu, których mogą nie chcieć dotykać.

Dodaj komentarz